Umístěním stěžně dostává loďka ten správný tvar, začíná se rýsovat celkový koncept a myšlenka. Stěžeň je zhotoven z tlakově impregnované frézované borovicové kulatiny. Protože dřevo po frézování je plné prasklin a hrubých vystouplých let, musel jsem povrch zbrousit vibrační bruskou s kotoučem zrnitosti 140.



Schůdky

Schůdky jsou zhotoveny z broušeného prkna 100x20mm, zadlabané do hranolů bočnic. Ze zbytků Duralisu jsem zakryl zadní část schůdků a vznikl tak uzavřený prostor kajuty. Na fotce jsou také vidět připravené sloupky zábradlí horní paluby, jsou to soustružené nohy pod stolek, otočené.




Pokus o vyfocení zadní strany schodů, zevnitř kajuty.
 

Stěžeň

Stěžen o průměru 8cm je provléknut dírou v podlaze, opírá se o spodní část palety. 60 cm nad podlahou jsem umístil třmen z dřevěného hranolu 80x80, uchycený dvěma M10 šrouby.


Prozatím nechávám výšku stěžně 400cm, ale může se ještě zkrátit podle testu ráhen a celkového vzhledu.


Zatím to vypadá docela dobře

Kýl - vylepšení

Ještě mne napadlo udělat kýl trochu prohnutý, tak jsem vzal hranol 140x60mm a přilepil ho na nosný hranol, získalo to hnedle jiný nádech






Moje Hanko

<< zpět | pokračování >>

0

komentářů


Nový komentář

validace

* - povinné položky